Vonku ubúda svetla a vnútri to u mnohých asi nie je o nič lepšie. Aj v kinách sa koncentrujú ťaživé témy. Rôznych podôb, intenzít a autorských prístupov. Pripomínajú, čo všetko v tom stroji sveta škrípe. Také sa nachádzajú aj v zostave novembrových recenzií. Zviagincevov film Bez lásky je čírou ukážkou partnerského odcudzenia, vyhroteného až do vzájomnej neznášanlivostia odporu. Titul 120 tepov za minútu (r. R.Campillo) je zase plný angažovanosti i hnevu tých, ktorí trpia ťažkým ochorením a potrebujú čosi iné než plané reči. No a napokon sme doma - Mečiar. Tereza Nvotová sa pokúsila spracovať mečiarovskú éru Slovenska v dokumentárnej výpovedi, ktorá obsahuje aj aktuálne rozhovory režisérky s titulným hrdinom, povedzme radšej titulným protagonistom. Ten pôsobí vyrovnane, na rozdiel od diváka (ani pre film to celkom neplatí).
Anotácia
Vonku ubúda svetla a vnútri to u mnohých asi nie je o nič lepšie. Aj v kinách sa koncentrujú ťaživé témy. Rôznych podôb, intenzít a autorských prístupov. Pripomínajú, čo všetko v tom stroji sveta škrípe. Také sa nachádzajú aj v zostave novembrových recenzií. Zviagincevov film Bez lásky je čírou ukážkou partnerského odcudzenia, vyhroteného až do vzájomnej neznášanlivostia odporu. Titul 120 tepov za minútu (r. R.Campillo) je zase plný angažovanosti i hnevu tých, ktorí trpia ťažkým ochorením a potrebujú čosi iné než plané reči. No a napokon sme doma - Mečiar. Tereza Nvotová sa pokúsila spracovať mečiarovskú éru Slovenska v dokumentárnej výpovedi, ktorá obsahuje aj aktuálne rozhovory režisérky s titulným hrdinom, povedzme radšej titulným protagonistom. Ten pôsobí vyrovnane, na rozdiel od diváka (ani pre film to celkom neplatí).
Vydavateľ
S
Jazyk
s
Ročník
1
Číslo
1
Počet strán
4
Technické informácie