Októbrové číslo o dokumentarizme v ére hypermodernity!
Okrem témy, ktorá sa pozrela na súčasnú dokumentárnu tvorbu, si v čísle môžete prečítať:
-rozhovor s maďarskou filmovou teoretičkou, kritičkou a profesorkou filmových štúdií na Univerzite Eötvösa Loránda v Budapešti (ELTE) Teréz Vinczeovou
-o slovenských filmových novinkách, ktorých je tento mesiac naozaj veľa: Photophobia (Svetloplachosť), A máme, čo sme chceli, Pravda je to najdôležitejšie, Andy Warhol – americký sen, Bratři , Citlivý člověk film, #annaismissing, Úsvit
-o filme Kým sa skončí táto noc v rámci rubriky Ankety film.sk – slovenský film storočia
-recenzie snímok Film Šťastný človek, Všetci ľudia budú bratia, Brutal Heat / Brutální vedro, Anatómia pádu a Na lodi Adamant
-ohlasy na 18. Filmový festival Cinematik Piešťany
-a mnoho ďalších zaujímavých a informačných textov.
Anotácia
Októbrové číslo o dokumentarizme v ére hypermodernity!
Okrem témy, ktorá sa pozrela na súčasnú dokumentárnu tvorbu, si v čísle môžete prečítať:
-rozhovor s maďarskou filmovou teoretičkou, kritičkou a profesorkou filmových štúdií na Univerzite Eötvösa Loránda v Budapešti (ELTE) Teréz Vinczeovou
-o slovenských filmových novinkách, ktorých je tento mesiac naozaj veľa: Photophobia (Svetloplachosť), A máme, čo sme chceli, Pravda je to najdôležitejšie, Andy Warhol – americký sen, Bratři , Citlivý člověk film, #annaismissing, Úsvit
-o filme Kým sa skončí táto noc v rámci rubriky Ankety film.sk – slovenský film storočia
-recenzie snímok Film Šťastný človek, Všetci ľudia budú bratia, Brutal Heat / Brutální vedro, Anatómia pádu a Na lodi Adamant
-ohlasy na 18. Filmový festival Cinematik Piešťany
-a mnoho ďalších zaujímavých a informačných textov.
Technické informácie