Klasické filmové teórie pátrali po podstate filmu, po jeho „materiálových“ východiskách, obhajovali jeho povýšenie medzi Múzy. Dnešný multimediálne nasýtený obraz sveta však vysiela nové výzvy, ktoré nadobudli podobu pluralitne uchopených teoretických konceptov. Otvorené prostredie poskytla FTF VŠMU a grant VEGA (1/0720/17), vďaka ktorým môžu Martin Ciel, Zuzana Mojžišová, Monika Mikušová, Katarína Mišíková, Martin Palúch, Marcel Šedo a Erik Binder spolu s autorkou projektu Jelenou Paštékovou ponúknuť čitateľom interpretáciu súčasných metodologických posunov, ktoré sú dôležité z hľadiska pochopenia dnešnej audiovizuálnej praxe.
Technické informácie
Vydavateľ:
Vysoká škola múzických umení Bratislava, Filmová a televízna fakulta, 2019
Anotácia
Klasické filmové teórie pátrali po podstate filmu, po jeho „materiálových“ východiskách, obhajovali jeho povýšenie medzi Múzy. Dnešný multimediálne nasýtený obraz sveta však vysiela nové výzvy, ktoré nadobudli podobu pluralitne uchopených teoretických konceptov. Otvorené prostredie poskytla FTF VŠMU a grant VEGA (1/0720/17), vďaka ktorým môžu Martin Ciel, Zuzana Mojžišová, Monika Mikušová, Katarína Mišíková, Martin Palúch, Marcel Šedo a Erik Binder spolu s autorkou projektu Jelenou Paštékovou ponúknuť čitateľom interpretáciu súčasných metodologických posunov, ktoré sú dôležité z hľadiska pochopenia dnešnej audiovizuálnej praxe.
Technické informácie